Meta oglašavanje
Ova radionica je namijenjena svima koji žele unaprijediti znanja o Facebook oglašavanju, bilo da su početnici ili već imaju osnovno iskustvo.
Naučićete kako da kreirate Business Manager, povežete Facebook stranicu, postavite Pixel i ad account, te kreirate kampanje u Ads Manageru. Fokus radionice je na praktičnim koracima, uključujući odabir cilja kampanje, definisanje publike, budžeta i formata oglasa poput slika, videa ili karusela.
Takođe, saznaćete kako koristiti Pixel za praćenje aktivnosti korisnika, optimizaciju kampanja i kreiranje prilagođenih publika. Strateškim pristupom i kontinuiranim testiranjem i prilagođavanjem, moći ćete da postignete bolje rezultate i maksimizujete učinak vaših kampanja na Facebooku i Instagramu.
Curriculum
- 3 Sections
- 7 Lessons
- 71 minuta
- Uvod u Meta oglašavanje4
- Kreiranje kampanja2
- Zaključak1
Olja Mikanović već godinama uspješno radi u oblasti Paid Social Media oglašavanja. Iza nje su kampanje koje su donosile mjerljive rezultate klijentima svih veličina, od globalnih fintech kompanija do startupova. Njeno iskustvo obuhvata dubinsku analizu podataka, optimizaciju strategija i kreativno rješavanje izazova, čime osigurava efikasnost i rast digitalnih projekata.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
15 Lekcija
-
48 minuta
-
10 Lekcija
-
60 minuta
-
15 Lekcija
-
155 minuta
-
7 Lekcija
-
160 minuta