LinkedIn oglašavanje
Ova radionica je osmišljena za sve koji žele da započnu oglašavanje na LinkedIn-u, jednoj od najvažnijih platformi za B2B promociju. Cilj radionice je da vas korak po korak uvede u tehničke i strateške aspekte LinkedIn oglašavanja, kako biste postali potpuno spremni za samostalno postavljanje kampanja.
Tokom radionice naučićete kako da kreirate LinkedIn Ad Account i pravilno ga postavite za svoje poslovanje. Poseban fokus biće na postavljanju i povezivanju LinkedIn Insight Tag-a – alata koji omogućava praćenje i analizu ponašanja posjetilaca vaše web stranice. Zatim ćemo se detaljno posvetiti procesu kreiranja različitih vrsta kampanja, od onih za podizanje svijesti o brendu (Brand Awareness) do kampanja usmjerenih na generisanje leadova i prodaju.
Po završetku radionice, bićete spremni da postavljate i optimizujete LinkedIn kampanje u skladu sa svojim poslovnim ciljevima. Uz pravilno korišćenje Insight Tag-a i analizu podataka, moći ćete da kreirate strategije koje donose rezultate i maksimiziraju povrat na ulaganje. LinkedIn oglašavanje može biti izuzetno efikasno ako razumijete njegov potencijal i prilagodite pristup specifičnoj publici.
Curriculum
- 1 Section
- 6 Lessons
- 31 minuta
Olja Mikanović već godinama uspješno radi u oblasti Paid Social Media oglašavanja. Iza nje su kampanje koje su donosile mjerljive rezultate klijentima svih veličina, od globalnih fintech kompanija do startupova. Njeno iskustvo obuhvata dubinsku analizu podataka, optimizaciju strategija i kreativno rješavanje izazova, čime osigurava efikasnost i rast digitalnih projekata.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
8 Lekcija
-
43 minute
-
7 Lekcija
-
27 minuta
-
26 Lekcija
-
80 minuta
-
7 Lekcija
-
160 minuta