Ciljna grupa – osnova svake uspješne marketinške strategije
U ovoj bonus radionici naučićete zašto je ciljna grupa osnova svake uspješne marketinške strategije.
Kroz brojne primjere saznaćete šta je ciljna grupa i zašto je ključna za uspjeh. Naučićete kako prepoznati da ciljate pogrešnu ciljnu grupu i kako je pravilno definisati kroz ključne faktore: demografiju, psihografiju i ponašanje. Takođe, upoznaćemo vas sa alatima i metodama za istraživanje ciljne grupe.
Na kraju radionice znaćete kako targetirati pravu publiku, koje su najčešće greške pri targetiranju i kako ih izbjeći.
Radionica je dostupna potpuno besplatno svima koji kreiraju nalog na Q Workshop platformi.
Sadržaj radionice:
- Uvod (0:00 – 0:26)
- Šta je ciljna grupa? (0:27 – 4:05)
- Zašto je ciljna grupa ključna za uspjeh? (4:06 – 7:21)
- Kako definisati ciljnu grupu (Demografija, psihografija, ponašanje)? (7:22 – 13:23)
- Alati i metode za istraživanje ciljne grupe (13:24 – 17:37)
- Kako targetovati pravu publiku? (17:38 – 21:16)
- Česte greške u definisanju ciljne grupe i kako ih izbjeći? (21:17 – 25:00)
Curriculum
- 1 Section
- 1 Lesson
- 25 minuta
- Ciljna grupa – osnova svake uspješne marketinške strategije1
Gorana Bošnjak posljednjih sedam godina radi u Aquarius digital odjelu. Iza nje je iskustvo u kreiranju brojnih nagrađenih digital kampanja, testiranju globalnih strategija ali i upravljanju ljudskih, tehničkih i finansijskih resursa za digitalne projekte.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
10 Lekcija
-
60 minuta
-
12 Lekcija
-
81 minuta
-
15 Lekcija
-
48 minuta
-
8 Lekcija
-
100 minuta