Digital Advertising Specialist
Stručnjaci za digitalno oglašavanje postaju sve traženiji na tržištu rada. Nauči social i Google oglašavanje, marketing tracking i analitiku i…
Posljednja izmjena: Feb/2025
O radionici
Program
Predavač
Stručnjaci za digitalno oglašavanje postaju sve traženiji na tržištu rada. Nauči social i Google oglašavanje, marketing tracking i analitiku i postani nezaobilazna osoba u svakom digital projektu.
Ako želiš da kreiraš oglase koji iskaču iz frižidera ili da nađeš svoju ciljnu grupu gdje god da se krije – na pravom si mjestu. Prava moć se krije u rukama onih koji puštaju kampanje, upravljaju budžetima i analitikom, a ovaj paket je za tebe samo ako želiš da osjetiš tu moć.
Curriculum
- 5 Sections
- 59 Lessons
- Lifetime
Expand all sectionsCollapse all sections
- Meta oglašavanjeOva radionica je namijenjena svima koji žele unaprijediti znanja o Facebook oglašavanju, bilo da su početnici ili već imaju osnovno iskustvo.7
- LinkedIn oglašavanjeOva radionica je osmišljena za sve koji žele da započnu oglašavanje na LinkedIn-u, jednoj od najvažnijih platformi za B2B promociju. Cilj radionice je da vas korak po korak uvede u tehničke i strateške aspekte LinkedIn oglašavanja, kako biste postali potpuno spremni za samostalno postavljanje kampanja.6
- Osnovni Google AdsPogledali smo mnoštvo kurseva za Google Ads, što na lokalnom tako i na engleskom jeziku, da vi ne biste morali.33
- 3.0Uvod u Google Ads4 minute
- 3.1Kreiranje Google Ads naloga4 minute
- 3.2Kreiranje Payment metoda5 minuta
- 3.3Upoznavanje sa interfejsom13 minuta
- 3.4Machine Learning10 minuta
- 3.5Vrste kampanja u Google Ads-u10 minuta
- 3.6Uvod – Šta je to Search kampanja?5 minuta
- 3.7Koji faktori utiču na pozicioniranje Google Search kampanje?3 minute
- 3.8Kako funkcionišu Google Search kampanje?2 minute
- 3.9Šta su ključne riječi?6 minuta
- 3.10Keyword planner u Google Ads-u8 minuta
- 3.11Kreiranje Search kampanje u Google Ads-u24 minute
- 3.12Uvod – Šta je to Display kampanja?2 minute
- 3.13Šta treba znati prije postavke Google Display kampanje?3 minute
- 3.14Kreiranje Display kampanje u Google Ads-u22 minute
- 3.15Uvod – Šta je to video/You Tube kampanja?2 minute
- 3.16Zašto odabrati You Tube oglašavanje?2 minute
- 3.17Kako kreirati dobar marketing video?6 minuta
- 3.18Vrste video formata3 minute
- 3.19Kreiranje video/You Tube kampanje u Google Ads-u9 minuta
- 3.20Uvod u performance Max8 minuta
- 3.21Kreiranje kampanje5 minuta
- 3.22Bidding5 minuta
- 3.23Settings14 minuta
- 3.24Asset Groups29 minuta
- 3.25Budžet3 minute
- 3.26Uvod u osnove metrike u Google Ads-u2 minute
- 3.27Definicije i formule osnovnih metrika15 minuta
- 3.28Koje metrike su bitne za različite vrste kampanja4 minute
- 3.29Uvod u publike2 minute
- 3.30Na šta treba da obratimo pažnju3 minute
- 3.31Šta sve možete koristiti za kreiranje publike u Google Ads-u?4 minute
- 3.32Audience Manager13 minuta
- Napredni Google AdsSjajno je kreirati kampanju i pustiti prve oglase u sklopu Google Ads-a, ali to ništa ne znači ako tehničke stvari nisu dobro postavljene. Na internetu postoji mnogo kurseva koji pokazuju kako postaviti konverzije, ali ne otkrivaju sitne detalje koje mnogo znače za vaše kampanje i za vaše klijente.6
- 4.0Bidding strategije (Maximaize conversion, Maximaize conversion value, Target CPA, Target ROAS)44 minute
- 4.1UTM tracking & GA417 minuta
- 4.2Data feeds (Shopping)37 minuta
- 4.3Purchase Conversion (Postavka kroz GTM)78 minuta
- 4.4Submit lead form Conversion (Postavka kroz GTM)17 minuta
- 4.5Enhanced Conversion (Postavka kroz GTM)30 minuta
- Marketing tracking i GA4Kreirali ste kampanju i šta onda? Ne znate gdje vam se prikazuju oglasi, na koji landing page idu klikovi, ne znate ništa o postavci konverzija kroz ključne alate, niti kako da uradite analizu za bolju performansu kampanje.7
- 5.0Kreiranje Google Tag Manager naloga7 minuta
- 5.1Implementacija Google Tag Managera na WordPress i GTM4WP plugin11 minuta
- 5.2Woocommerce i GTM4WP plugin4 minute
- 5.3Kreiranje Google Analytics naloga kroz Tag manager23 minute
- 5.4Marketing tracking – Purchase conversion68 minuta
- 5.5Marketing tracking – Enhanced conversion30 minuta
- 5.6Marketing tracking – UTM tracking i očitavanje u GA417 minuta
4 radionice
700.00 KM
Lifetime access
59 lekcija
Dostupnost kursa
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
33 Lekcije
-
247 minuta
Pogledali smo mnoštvo kurseva za Google Ads, što na lokalnom tako i na engleskom jeziku, da vi ne biste morali.
200.00 KM
-
15 Lekcija
-
48 minuta
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa influenser marketingom, ali i one koji žele bolje da razumiju njegovu važnost za promociju biznisa i unaprijede svoju saradnju sa influenserima.
80.00 KM
-
8 Lekcija
-
100 minuta
U ovoj radionici ćemo govoriti o dizajnu za društvene mreže. Njen cilj je da naučite osnove dizajna kako biste nakon savladanih lekcija mogli samostalno da krenete sa kreiranjem vizuala za vaše biznis stranice.
150.00 KM
-
26 Lekcija
-
80 minuta
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na TikTok-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost TikTok-a za promociju biznisa.
150.00 KM