Ova radionica je namijenjena svima koji žele da se upoznaju sa osnovama digitalnog marketinga i razumiju kako pravilno koristiti digitalne kanale za promociju brenda ili biznisa. Cilj radionice je da steknete čvrstu osnovu o tome kako funkcioniše digitalni marketing.
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na TikTok-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost TikTok-a za promociju biznisa. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete poptuno spremni da samostalno vodite biznis naloge za sebe ili svoje klijente.
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom biznisa na Facebook-u, ali i one koji žele bolje da razumiju njegovu važnost. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete potpuno spremni da samostalno vodite Facebook stranice ili grupe za sebe ili svoje klijente.
Cilj ove radionice je da steknete dublje razumijevanje promocije na Instagramu i da budete potpuno spremni za samostalno vođenje biznis naloga, bilo za sebe ili svoje klijente.
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na LinkedIn-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost LinkedIn-a za promociju biznisa. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete potpuno spremni da samostalno vodite biznis naloge za sebe ili svoje klijente.
U ovoj radionici ćemo govoriti o dizajnu za društvene mreže. Njen cilj je da naučite osnove dizajna kako biste nakon savladanih lekcija mogli samostalno da krenete sa kreiranjem vizuala za vaše biznis stranice.
Ova radionica je osmišljena tako da vas vodi korak po korak kroz proces kreiranja viralnih kratkih videa. Naučićete osnove CapCut-a, kako da montirate video koji privlači pažnju i koji su to trikovi i tehnike koje se trenutno koriste na platformama poput TikTok-a i Instagram-a.
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa influenser marketingom, ali i one koji žele bolje da razumiju njegovu važnost za promociju biznisa i unaprijede svoju saradnju sa influenserima.
Ova radionica je osmišljena za sve koji žele da započnu oglašavanje na LinkedIn-u, jednoj od najvažnijih platformi za B2B promociju. Cilj radionice je da vas korak po korak uvede u tehničke i strateške aspekte LinkedIn oglašavanja, kako biste postali potpuno spremni za samostalno postavljanje kampanja.
Sjajno je kreirati kampanju i pustiti prve oglase u sklopu Google Ads-a, ali to ništa ne znači ako tehničke stvari nisu dobro postavljene. Na internetu postoji mnogo kurseva koji pokazuju kako postaviti konverzije, ali ne otkrivaju sitne detalje koje mnogo znače za vaše kampanje i za vaše klijente.
Kreirali ste kampanju i šta onda? Ne znate gdje vam se prikazuju oglasi, na koji landing page idu klikovi, ne znate ništa o postavci konverzija kroz ključne alate, niti kako da uradite analizu za bolju performansu kampanje.