LinkedIn za brendove i biznise
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na LinkedIn-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost LinkedIn-a za promociju biznisa. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete potpuno spremni da samostalno vodite biznis naloge za sebe ili svoje klijente.
Upoznaćete se sa LinkedIn-om, njegovim karakteristikama, ali i formatima sadržaja koje ova platforma podržava. Naučićete šta su to LinkedIn grupe i kako da kreirate i upravljate LinkedIn stranicom, kako biste po završetku radionice bili spremni da bez problema koristite LinkedIn u biznis svrhe.
Ako shvatate prirodu LinkedIn-a i prilagodite svoju strategiju u skladu s njom, možete ostvariti značajne rezultate. Redovno objavljivanje i održavanje komunikacije sa pratiocima i saradnicima, kao i analiziranje postignutih rezultata – šta radi, a šta ne, će vam biti ključ do uspjeha na ovoj platformi.
Curriculum
- 5 Sections
- 8 Lessons
- 43 minute
- Uvod u LinkedIn4
- Sadržaj na LinkedIn-u1
- LinkedIn stranice1
- LinkedIn grupe1
- Zaključak1

Gorana Bošnjak posljednjih sedam godina radi u Aquarius digital odjelu. Iza nje je iskustvo u kreiranju brojnih nagrađenih digital kampanja, testiranju globalnih strategija ali i upravljanju ljudskih, tehničkih i finansijskih resursa za digitalne projekte.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
6 Lekcija
-
31 minuta
-
33 Lekcije
-
247 minuta
-
8 Lekcija
-
100 minuta
-
10 Lekcija
-
60 minuta