Marketing tracking i GA4
Kreirali ste kampanju i šta onda? Ne znate gdje vam se prikazuju oglasi, na koji landing page idu klikovi, ne znate ništa o postavci konverzija kroz ključne alate, niti kako da uradite analizu za bolju performansu kampanje.
Da bi vaše kampanje bile uspješne i da biste klijentu na kraju mjeseca prezentovali detaljan izvještaj, potrebno je da ovladate znanjem za praćenje svakog pomenutog koraka.
Upravo zbog toga, neophodno je da naučite kako kreirati Google Tag Manager nalog, koji je ključan alat za uspješnu postavku svih elemenata na vaš sajt, ali i kako da to sve ispravno očitate u Google Analytics 4 ili Google Ads nalogu.
Ova radionica će vas provesti kroz sve detalje potrebne za pravilno bavljenje analitikom i praćenje svih bitnih segmenata u digitalnom marketingu. Pomoći će vam da bolje razumijete potrebe klijenata i da ih uspješno savjetujete u postizanju njihovih ciljeva.
Curriculum
- 1 Section
- 7 Lessons
- 160 minuta
- Marketing tracking i GA47
- 1.0Kreiranje Google Tag Manager naloga7 minuta
- 1.1Implementacija Google Tag Managera na WordPress i GTM4WP plugin11 minuta
- 1.2Woocommerce i GTM4WP plugin4 minute
- 1.3Kreiranje Google Analytics naloga kroz Tag manager23 minute
- 1.4Marketing tracking – Purchase conversion68 minuta
- 1.5Marketing tracking – Enhanced conversion30 minuta
- 1.6Marketing tracking – UTM tracking i očitavanje u GA417 minuta

Zoran Šišić posljednjih 6 godina radi u Aquarius digital odjelu. Prošao je put od Social Media Managera, Meta Ads-a, Linkedin Ads-a, Pinterest Ads-a, a u posljednje tri godine radi na poziciji Tracking, Google Ads i SEO Specijaliste. Iza njega je iskustvo u kreiranju i implementiranju uspješnih Google kampanja koje prodaju te podizanje organskih posjeta i konverzija brojnih sajtova za klijente.

Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
12 Lekcija
-
81 minuta
-
15 Lekcija
-
155 minuta
-
6 Lekcija
-
31 minuta
-
8 Lekcija
-
100 minuta