Napredni Google Ads
Sjajno je kreirati kampanju i pustiti prve oglase u sklopu Google Ads-a, ali to ništa ne znači ako tehničke stvari nisu dobro postavljene. Na internetu postoji mnogo kurseva koji pokazuju kako postaviti konverzije, ali ne otkrivaju sitne detalje koje mnogo znače za vaše kampanje i za vaše klijente.
U sklopu napredne Google Ads radionice naučićeš kako pravilno postaviti konverzije koje su ključne za tvoje klijente – od prodaje preko lead-a, pa sve do najsitnijih detalja praćenja ponašanja tvojih korisnika na sajtu.
Ako radiš za klijente za regionalno tržište, naučićeš kako da postaviš pravilno shopping kampanje i da pratiš njihov perfomans kroz Google Analytics, ali i naučićeš koja je prava strategija za tvog klijenta.
Dobićeš odgovore na pitanja šta su to Bidding strategije i znaćeš u svakom trenutku za šta je tvom klijentu potrebno kako bi ostvario najbolji perfomans. Upravo sve ove napredne tehnike prave razlike u profesionalnom smislu i možeš uzeti stvari u svoje ruke jednostavnim klikom na kupovinu.
Curriculum
- 1 Section
- 6 Lessons
- 223 minute
- Napredni Google Ads6
- 1.0Bidding strategije (Maximaize conversion, Maximaize conversion value, Target CPA, Target ROAS)44 minute
- 1.1UTM tracking & GA417 minuta
- 1.2Data feeds (Shopping)37 minuta
- 1.3Purchase Conversion (Postavka kroz GTM)78 minuta
- 1.4Submit lead form Conversion (Postavka kroz GTM)17 minuta
- 1.5Enhanced Conversion (Postavka kroz GTM)30 minuta

Zoran Šišić posljednjih 6 godina radi u Aquarius digital odjelu. Prošao je put od Social Media Managera, Meta Ads-a, Linkedin Ads-a, Pinterest Ads-a, a u posljednje tri godine radi na poziciji Tracking, Google Ads i SEO Specijaliste. Iza njega je iskustvo u kreiranju i implementiranju uspješnih Google kampanja koje prodaju te podizanje organskih posjeta i konverzija brojnih sajtova za klijente.

Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
7 Lekcija
-
27 minuta
-
6 Lekcija
-
31 minuta
-
26 Lekcija
-
80 minuta
-
6 Lekcija
-
223 minute