Osnovni Google Ads
Pogledali smo mnoštvo kurseva za Google Ads, što na lokalnom tako i na engleskom jeziku, da vi ne biste morali.
Razlog? I mi smo nekada bili u istoj poziciji kao i vi sad – sa malo ili bez ikakvog znanja. Tokom svakodnevnog učenja shvatili smo da mnogi kursevi ne pružaju potpuno znanje u odnosu na uloženi novac.
Zato smo osmislili ovu radionicu za Google Ads kako biste na lokalnom jeziku naučili osnovne funkcije ove moćne platforme, koja je ključna za napredak svakog biznisa i postizanje boljih rezultata na digitalnom nebu.
Na početku radionice ćete naučiti kako Google Ads funkcioniše i po kom principu, kako biste klijentima na jednostavan način objasnili šta sve mogu dobiti za uložen novac.
Na jednom mjestu ćete, bez nedorečenih stvari naučiti: šta je to machine learning (mašinsko učenje), kako se kreira Google Ads nalog i uvezuje payment metoda, koji sve tipovi i vrste kampanja postoje, ali i kako se kreiraju Google kampanje. Jednostavno, bićete spremni da uzmete stvar u svoje ruke i počnete da se samostalno bavite Google Ads-om.
Curriculum
- 7 Sections
- 33 Lessons
- 247 minuta
- Uvod u Google Ads6
- Kreiranje Google Search kampanje6
- Kreiranje Display kampanje u Google Ads-u3
- Kreiranje Google video/YouTube kampanje5
- Performance Max6
- Osnovne metrike u Google Ads-u3
- Publike4
Marija Stupar je Digital Marketing Manager s bogatim iskustvom u 3D tehnologijama i IT sektoru, što joj omogućava kreiranje inovativnih i prilagođenih strategija. Veliki je ljubitelj i UI/UX dizajna, s fokusom na intuitivna korisnička iskustva i upečatljiv vizuelni identitet. Svojom kreativnošću i razumijevanjem digitalnih trendova doprinosi projektima koji privlače korisnike i postavljaju standarde u digitalnom svijetu.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
8 Lekcija
-
100 minuta
-
26 Lekcija
-
80 minuta
-
6 Lekcija
-
223 minute
-
15 Lekcija
-
48 minuta