TikTok za brendove i biznise
Ova radionica je namijenjena za sve one koji se do sada nisu susretali sa promocijom na TikTok-u, ali i one koji žele bolje da razumiju važnost TikTok-a za promociju biznisa. Njen cilj je da steknete dublje razumijevanje o platformi i da budete poptuno spremni da samostalno vodite biznis naloge za sebe ili svoje klijente.
Krenućemo od kratke istorije TikTok-a i njegovih prednosti za brendove i biznise, ali i kako prevazići izazove sa kojima se oni mogu suočiti. Pokazaćemo vam kako da kreirate biznis nalog i koje su sve njegove prednosti, ali i objasniti kako razumijevanje TikTok algoritma i praćenje trendova može da poveća prodaju, te kako da kreirate odgovarajući sadržaj.
Ono što će biti potrebno s vaše strane jeste da shvatite suštinu, bilo da želite da budete među najboljima na tržištu rada, da se gradite kao vodeći stručnjak ili prosto da na pravi način promovišete svoj brend ili biznis na TikTok-u.
Shvatanje suštine, odnosno potpuno razumijevanje kanala komunikacije, potreba publike i načina kako da se prilagodite će vas automatski izdvojiti od one konkurencije koja se fokusira isključivo na operativno vođenje kanala. Ako se budete pridržavali naučenog i svih savjeta iz radionice moći ćete da se istaknete, ali i izgradite lojalnu zajednicu pratilaca.
Curriculum
- 6 Sections
- 26 Lessons
- 80 minuta
- Uvod u TikTok za brendove i biznise6
- Business nalog na TikToku4
- TikTok algoritam5
- TikTok trendovi i Creative Center5
- Karakteristike sadržaja i kreiranje TikTok videa5
- Primjeri TikTok sadržaja1

Gorana Bošnjak posljednjih sedam godina radi u Aquarius digital odjelu. Iza nje je iskustvo u kreiranju brojnih nagrađenih digital kampanja, testiranju globalnih strategija ali i upravljanju ljudskih, tehničkih i finansijskih resursa za digitalne projekte.
Radionice koje bi vas mogle zanimati
-
10 Lekcija
-
60 minuta
-
15 Lekcija
-
48 minuta
-
6 Lekcija
-
223 minute
-
8 Lekcija
-
43 minute